Pozostali pracownicy obsługi biurowej są ważnymi członkami zespołu w dowolnej organizacji. Zajmują się wykonywaniem różnych czynności administracyjnych, takich jak prowadzenie rejestrów, wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentów. Mogą również odpowiadać na pytania klientów i pomagać im w rozwiązywaniu problemów. Pozostali pracownicy obsługi biurowej muszą być dobrze zorganizowani, aby skutecznie realizować swoje obowiązki.
Aby zostać pozostałym pracownikiem obsługi biurowej, należy mieć co najmniej średnie wykształcenie i umiejętności komputerowe. Przed rozpoczęciem pracy mogą być wymagane dodatkowe szkolenia lub certyfikaty. Pracownikom tego typu może być też wymagana znajomość specjalistycznych programów komputerowych lub systemów informatycznych.
Pozostali pracownicy obsługi biurowej mają ważną rolę w utrzymaniu sprawności operacyjnej organizacji. Muszą dbać o to, aby informacje były aktualne i łatwo dostępne oraz dbać o terminowe realizowanie zadań administracyjnych. Mogą również odgrywać istotną rolę podczas spotkań i innych imprez biznesowych.