Planista Wydarzeń – Przygotowywanie i Organizacja Spotkań

Meeting Planner to osoba odpowiedzialna za planowanie, przygotowywanie i organizację wszelkiego rodzaju spotkań. Musi ona być w stanie zapewnić sprawne działanie wszystkich elementów składających się na wydarzenie, takich jak lokalizacja, uczestnicy, prowadzący i agenda. Meeting Planner musi mieć dużo cierpliwości oraz umiejętności komunikacyjnych, aby skutecznie koordynować prace innych osób i dopilnować, aby wszystko przebiegło bez problemów. Oprócz tego powinien posiadać umiejętności analityczne do koordynacji budżetu oraz planowania spotkań.

Meeting Planner powinien również mieć szeroką wiedzę na temat technik organizacyjnych i zasad zarządzania czasem. Powinien być również świadomy potrzeb uczestników spotkania, a także potrafić podejmować decyzje dotyczące zmian programu lub innych aspektów spotkania. Poza tym specjalista ten musi posiadać umiejętności public relations do nawiązywania relacji interpersonalnych między uczestnikami spotkania oraz dobrego radzenia sobie ze stresem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *