training-room-2-329649-mObecnie nie brakuje na rynku ani szkoleń, ani firm szkoleniowych, jednak zapotrzebowanie na szkolenia szyte na miarę górują nadal nad pozostałymi.

Specjalistyczne szkolenia mogą mieć bardzo wysokie ceny, a 60 – 70 tysięcy to kwoty coraz częściej pojawiające się w ofertach szytych na miarę. Dobrze prosperujące przedsiębiorstwa chcą mieć dobrze wyszkolony personel, a do tego w jednym czasie i miejscu. Takie usługi muszą słono kosztować,  a wiadomo, że dużych pieniędzy nie wydaje się bez gwarancji otrzymania najlepszej usługi z możliwych.

Konsultacje są w takich przypadkach podstawą do działania dla firmy szkoleniowej. Najłatwiej przeprowadzić konsultacje w oparciu o dobrze przygotowaną ankietę, którą rozdaje się pracownikom do szczegółowego wypełnienia. Dopiero zebranie informacji pozwala na przygotowanie szkolenia szytego na miarę. Należy dodać, że ten etap pracy firmy szkoleniowej jest jeszcze darmowy, a dopiero po opracowaniu programu i ewentualnym zaproszeniu na szkolenie pilotażowe można liczyć na pierwsze pieniądze. O szkoleniach pilotażowych przeczytają Państwo więcej pod tym linkiem.

Sam etap przygotowania programu szkoleniowego jest bardzo pracochłonny i wymaga od firmy szkoleniowej nakładów finansowych, które w pierwszej kolejności trzeba ponieść z kasy firmy. Wydelegowany pracownik musi przecież przeznaczyć na przygotowanie programu kilka ładnych godzin, często dojeżdżając do klienta w celu doprecyzowania szczegółów. Kolejną sprawą jest stworzenie teamu trenerskiego, który zrealizuje blok szkoleniowy, a na końcu trzeba otrzeć się o księgowość, aby tuż po zrealizowanym szkoleniu przedstawić klientowi rachunek. Przygotowanie szkolenia to skomplikowany proces, który za każdym razem może wyglądać zupełnie inaczej.

A klienci chcą mieć wszystko podane na tacy, na już, a najlepiej na wczoraj. Są oczywiście systemy, które pomagają im w szybszym podejmowaniu decyzji, jak chociażby zestawienia ofert na zapytania wysyłane do baz firm szkoleniowych. Takie rozwiązanie dostarcza serwis Szkolenia24h.pl, jednak o końcowym wyborze zawsze decyduje człowiek, którego trzeba „czymś” przekonać i zaskoczyć. Klienci czekają na rozwiązania specjalne, uszykowane tylko dla nich i właśnie dlatego im bardziej kreatywni pracownicy firm szkoleniowych tym większy zysk są w stanie wygenerować dla firmy.

M-S-M

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *