ArtykułyObiektyPoradySale szkoleniowe

Organizacja konferencji — co musi znaleźć się w miejscu wydarzenia?

Konferencje biznesowe, naukowe, zjazdy oraz sympozja to dla wielu osób doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów, pochwalenia się swoimi osiągnięciami, przedyskutowania ważnych kwestii, ale również świetnej zabawy. Aby zorganizować ją na wysokim poziomie, warto wybrać 5-gwiazdkowy hotel w centrum stolicy, który dysponuje nie tylko salami, ale również innymi udogodnieniami, dzięki którym nikt z zaproszonych nie będzie narzekał na spędzony tam czas. Co powinno się w nim znaleźć?

Sala konferencyjna w centrum miasta – gdzie ją znaleźć?

Planując spotkanie na kilkadziesiąt lub nawet kilkaset osób, należy przede wszystkim przejrzeć dostępne sale konferencyjne w stolicy, najlepiej w pobliżu centrum. Do wyboru są obiekty typowo przeznaczone do tego celu, jednak w ich przypadku należy często samodzielnie zadbać o organizację cateringu i noclegów. Lepszym wyborem może być hotel mający najlepszy standard, ponieważ jest w nim obowiązkowe nie tylko posiadanie odpowiednich pomieszczeń do tego celu, ale również restauracji oraz pokoi dla gości.

Dlaczego warto wybrać luksusowy hotel na konferencję?

Najbardziej prestiżowe obiekty noclegowe w dużym mieście mają wszystko, czego potrzeba, aby zorganizować dobrą konferencję, poczuć się zrelaksowanym i wypoczętym i zyskać energię do dalszej pracy. Sprzyja temu z pewnością cichy, dobrze zaopatrzony pokój, w którym można się przespać, jak również strefa odnowy biologicznej, w której zregenerujesz obolałe mięśnie i wyciszysz się. Serwująca smaczne potrawy kuchni japońskiej restauracja z tarasem otwartym w sezonie letnim to wisienka na torcie udanej konferencji biznesowej!

Obsługa na najwyższym poziomie

Brak konieczności organizowania cateringu, dodatkowych noclegów, obsługi sali czy serwisu sprzątającego na czas konferencji jest zdecydowanie największą zaletą hoteli wypoczynkowo-biznesowych. Możliwość rozmowy z personelem w językach obcych to bardzo ważny atut, szczególnie gdy konferencja odbywa się z udziałem zagranicznych gości.

Jak powinna być wyposażona sala konferencyjna?

To pomieszczenie, w którym zaproszone osoby będą spędzały sporo czasu, dlatego powinny się tam znaleźć wygodne krzesła, a także, w razie potrzeby, stoły. Sala konferencyjna musi być dobrze nagłośniona i wyposażona w sprzęty takie jak mikrofon, głośniki, projektor, ale również klasyczne tablice suchościeralne. Wybierając hotel w Warszawie 5 gwiazdek, masz pewność, że wszystko będzie na miejscu, a jedyne, co musi ze sobą zabrać gość to pendrive lub laptop z własnymi dokumentami.

Co musi się znaleźć w sali bankietowej?

Poza godzinami spotkań biznesowych uczestnicy konferencji spędzają też czas na przerwach lunchowych czy networkingowych. Warto zadbać o to, żeby każdy z nich miał przy swoim miejscu siedzącym butelkę z wodą, ale oprócz tego konieczne jest też przygotowanie sali bankietowej. Wybierając hotel wysokiej klasy, możesz być pewien, że ta kwestia będzie zapięta na ostatni guzik. Takie obiekty mają na miejscu kucharzy oraz kelnerów, dzięki którym posiłek pomiędzy wykładami będzie z pewnością świeży, smaczny i ciekawie podany. Zazwyczaj jest on organizowany jako szwedzki bufet, chyba że organizatorzy zażyczą sobie na przykład gorący posiłek przy stole w formie zasiadanej. Podobnie organizuje się także wieczorne bankiety.

Restauracja z tematyczną kuchnią i dobrze zaopatrzony bar

W najlepszych obiektach noclegowych o charakterze lifestyle’owym znajduje się nie tylko wydzielona sala, w której goście mogą zjeść śniadanie, ale również odrębna klimatyczna restauracja, również dla osób z zewnątrz. Luksusowy hotel Nobu oferuje nie tylko kuchnię tematyczną w stylu japońskim, w bardzo minimalistycznych, nowocześnie urządzonych wnętrzach, ale w sezonie letnim również przestronny taras z widokiem na miasto. Można tam zjeść potrawy serwowane ze specjalnego letniego menu, które wpisują się w japońską konwencję. Oprócz tego warto tam wieczorami zajrzeć do Sakebaru serwującego typowo japońskie alkohole. Dzięki doskonałemu zaopatrzeniu kuchni, z pewnością znajdziesz w tym Nobu coś dla siebie — dania mięsne, rybne i wegetariańskie, o bardzo różnym charakterze.

Pokoje noclegowe – ważny aspekt konferencji

Nie wszystkie konferencje dają możliwość przenocowania na miejscu ich uczestnikom. Dla osób wybierających sale konferencyjne w Warszawie-centrum to idealna lokalizacja. Jest to ważny detal, szczególnie gdy podczas wieczornych przyjęć planowane są bankiety uwzględniające serwowanie alkoholu. Hotel mający odpowiednią renomę zapewni wówczas nie tylko pokój dla każdego z uczestników wydarzenia, ale również parking, na którym bezpiecznie będą mogli zostawić swoje samochody. Aby uniknąć sytuacji, w której goście mają problem z zaparkowaniem w centrum stolicy lub nie mogą znaleźć dogodnego miejsca noclegowego, lepiej zapewnić im to wszystko tam, gdzie będzie się odbywać wydarzenie. Luksusowe obiekty wyposażone również w strefę odnowy biologicznego umożliwią im również pełen relaks w niekrępujących warunkach.

Wieczór pełen atrakcji – tylko w najlepszych hotelach!

Choć hotele w wysokim standardzie mają zapewniać głównie możliwość wypoczynku w nieskrępowanych warunkach, to biorą również pod uwagę fakt, że przybywający do stolicy goście mogą mieć chęć wieczorami rozerwać się w naprawdę klimatycznym miejscu. Jassmine to jedno z nich – prawdziwy klub jazzowy, łączący w sobie miłość do tego rodzaju muzyki z kulturą japońską. Serwuje się tutaj sake i inne japońskie alkohole, tradycyjne azjatyckie przekąski, a goście mają możliwość delektowania się koncertami lub swoim własnym towarzystwem przy miłych dźwiękach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *