Konstruktywna krytyka zawsze jest cenniejsza od pochwał i komplementów. Dzięki niej można się rozwijać i ulepszać swoją ofertę. Jak to się ma do firm szkoleniowych?
W serwisie www.szkolenia24h.pl ukazał się bardzo ciekawy artykuł pod wiele znaczącym tytułem “10 grzechów głównych firm szkoleniowych”. Przedstawiono w nim najczęstsze i najbardziej rażące błędy popełniane przez firmy z tej branży.
Wśród nich znalazł się między innymi zarzut, że wiele firm rzadko odpisuje na zgłoszenia pojedynczych użytkowników. Pracownik przyjmujący wiadomości mailowe nie widzi potrzeby, aby odpisywać na zapytania dotyczące szkolenia, które aktualnie nie jest realizowane przez firmę. Niestety, to dość powszechna praktyka, która działa na szkodę danej firmy – użytkownik nie tylko już nigdy nie zapyta o kurs w takiej firmie, ale dodatkowo przedstawi negatywne opinie na forach internetowych i w serwisach społecznościowych.
Jakie błędy popełniają jeszcze firmy szkoleniowe? Więcej pod tym adresem:
http://www.szkolenia24h.pl/artykul/10-grzechow-glownych-firm-szkoleniowych/1752/